Strålande!

Godmiddag, idag är en strålande dag. Har ingen aning varför men plötsligt kändes det som om alla problem bara löstes.

Blev nyss 350:- rikare, sålde en kanin. Känns skönt att kaninen fick ett ordentligt hem. Riktigt trevliga personer det där!

Dagen bjuder inte på så hemskt mycket, först och främst ska familjen åka till Hörby och lämna en bil+ köpa en ny bil att övningsköra med. Jippi! Sedan ska tjejtrion bege sig till Ystad och strosa runt, kanske gå ner till  stugan och se hur allt ser ut där. Måste i alla fall fixa *********, lite privat är det minsann.

Bredvid mig ligger en väldigt spinnande katt. Oh gud vad jag älskar henne, hon är som mitt barn!

Slänger in en bild på oss när jag ändå är igång

Hoppas ni får en riktigt skön dag, vädret ser lovande ut i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Nattah;

Åh gud en sån underbar katt ^^

2010-08-03 @ 00:29:38
URL: http://buwsigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback