Rubrik

Godmorgen, eller god förmiddag skulle jag snarare vilja kalla det.

Idag ska jag med mamma och syster till Falsterbo Horse Show, skoj skoj! Har faktiskt inte kollat programmet men att gå i stråken är minst lika kul!

Hade faktiskt tänkt skriva ett jättelångt blogginlägg igår men hann inte, skulle bygga naglar på syster och det tog all tiden. Tyvärr, eller kanske tur när man tänker efter.

Sedan jag var på ÄS igår har jag kännt mig riktigt konstig men kan inte sätta fingret på vad det är. Kanske för att jag gått upp i vikt eller för att mamma sa att maten gick perfekt. Det känns som ett stort misslyckande! Frukosten idag skippade jag. Jag vet precis vad som kommer hända om jag fortsätter såhär men det skrämmer inte mig ett dugg, det är okej!
Igår funderade jag på att ta livet av mig, igen. Förstår inte varför jag ens tänker tanken... Det är inte jag tsom tänker det, det är någon sak inom mig.

Byggde förresten klart mitt 1000bitars pussel igår, tack och lov att det är klart. Så kan jag börja på nästa.

/Nittiotretolvnollett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback