Mysigt värre!


Såhär mysigt har jag det just nu! Alldeles strax dax att sova, skönt!

Imorgon ska jag till ÄS, så får vi se vad dom kommer fram till, vet vad jag hoppas på!
Tänker vägra vägningen imorgon, vet om att jag gått upp. Fast har svält i två dagar nu, tre imorgon. Skönt värre!

Imorgon eftermiddag ska jag shoppa med mamma och syster, Imorgon kväll väntas fest, väldigt uppskattat. Får se om jag kan gå. Är jag klar i huvudet ska jag självklart dit.

Blev så otroligt besviken imorse, fick reda på att jag inte får åka ut i helgen med vänner och campa. Alldeles för riskabelt var anledningen. Som det kan vara...

En annan sak, min älskling katten är nog sjuk, jättesynd om henne!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback