Målning på gång

Och så var det tisdag igen, dagen rör ihop sig till en enda smet tycker jag. Man har ju ingen koll alls nu under sommaren.

Tidigare idag var jag på ÄS i Lund, har gått upp i vikt och det känns inte alls bra. Precis som vanligt alltså. Det bestämdes också att jag ska höja dosen Antidepressiva, varför vet jag inte men det ska tydligen vara bra för mig. Hoppas jag i alla fall.

I eftermiddag ska jag faktiskt vara jätteduktig och måla litegrann, det blir både snyggt och jag blir rik. Kombinerad nytta alltså. Känner mig superduktig då och det behövs.

För tillfället ligger Hera nästan under min madrass i sängen, vet inte riktigt hur hon lyckas att komma in där men det gör hon i alla fall och det ser otroligt sött ut, lilla flickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback