Inspiration

Tänk så många personer som egentligen inspirerar en, faktastiskt! Well, det var inte det jag ville ha sagt.

Var på ÄS i fredags och det gick, beroende på hur man ser det, väldigt bra/dåligt. Över ett kilo hade jag gått ner under de fem dagar som gått, mitt hjärta var bättre men om jag inte börjar äta som jag ska helt och hållet ska jag bli inlagd och sondmatad istället. Hu! Inget som faller mig i smaken men jag förstår vad dom menar, ingen orkar med detta längre!

Innan idag gick jag förbi datorn på nedanvåningen och får syn på en liten grön lapp men något kladd på. Jag tar upp lappen och frågar Sofie, syster vad det är för något "Det är David, bror som ritat ett brustet hjärta". Jag kollar närmre och ser att han ritat ett hjärta med sprickor i. Gud, man blir nästan tårögd! Det var så otroligt sött gjort!

Här bjuder jag på en bild, jag och syster idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback