Hej å hå

Hej å hå vad seg jag är på att uppdatera, känner att jag inte riktigt har tiden.

Maten har de senaste dagarna gått okej, är ganska så nöjd faktiskt. Ska till ÄS på tisdag, upp eller ner? rätt eller fel? Bra eller dålgit? Vi får se, vi får se. Vet vad jag vill i alla fall. 

Hela 26 grader var det imorse vid tiotiden. Antagligen har det stigit ännu mer nu. Poolen är fylld med vatten och värmen inkopplad, debutdoppet närmar ju sig med storsteg.

Har fått hem en liten kisse också, har nte berättat tidigare. Hera är namnet och hon är så otroligt kär, men ack så jobbig. Det blir väl bättre med tiden, hoppas jag i alla fall.

I eftermiddag ska jag ta med bror ut på en moppe-runda. Skönt värre. Innan dess ska jag steka lite i solen och äta lunch.  

/Nittiotretolvnollett
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback