Godermorgon

Godmorgon godmorgon börjar jag väl med att säga! Rätt, fel?
..
Min morgon förgylls av Shakiras Waka Waka, helt okej alltså. Efter en bra början brukar en bra fortsättning komma.
..
Vad dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt ännu men en del jobbande kommer det bli, det är något som är helt säkert.
..
Gårdagen var väldigt tråkig om man säger så, på flera sätt! Var på ÄS tidigt på morgonen. Hoppades verkligen på att jag gått ner i vikt och visst hade jag gjort det, 0,6 kg. Vill inte säga det men det kändes så fruktansvärt bra!
Det var något som inte stämde där, skitspänd stämning och efter ett tag sa han det, mitt hjärta. Det orkar inte längre. Så nu är jag sängliggande mestadels. Får inte anstränga mig det minsta! Skiter jag i? Ja.
..
Nu skall jag faktiskt träna, riktigt hårt. Senare idag väntar två timmars ridning, har jag tur svimmar jag inte. Det är så himla obehagligt. Gud vad jag längtar till min älskade häst!
..
Bloggar lite senare igen, är på så himla bra humör!  Aja, snart ligger jag där med ansiktet i marken, sånt är livet.
Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback