GO GIRLS!

Alltså jag har suttit jättelänge, kollat runt på olika bloggar och tänkt.

Majoriteten av de bloggar jag läser är skrivna av tjejer med anorexi, samtliga håller på att ta sig ur det. På något sätt verkar de här tjejerna stötta varandra, på olika sätt men de blir inspirerade av varandra, för varje steg de tar mot den "friska sidan". Svårt och förklara men jag ska försöka så gott jag kan.

När jag läser dessa bloggar ser jag såklart hur det går upp och ner i deras liv och jag blir så otroligt påverkad av det! Läser jag om deras dåliga dag blir jag gravallvarlig och kan länge sitta i mina egna tankar. Läser jag däremot om en bra dag tar jag inte åt mig alls, utan mer med en reaktion "Wow, bra jobbat!"  

Det jag vill säga är att deras "fuskande" triggar igång mig till 1000, varför jag skriver detta vet jag inte men känner att jag vill dela med mig. Just nu är jag nöjd över "matbiten" i mitt liv och därför pratar jag så öppet om det.

Detta var verkligen inget klagomål till er tjejer, utan jag vill av hela mitt hjärta att ni blir fria från det sjuka och jag sitter dagarna igenom och hejar på er! Ni är skitstarka, jag har valt ett annat spår i livet och det är bara att acceptera. Så stå upp för er, ni är fantastiska

GO GIRLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback