...

Well Well Well, dagarna går fortare än man kan tro och jag glider med, på mitt eget sätt.
Maten borde jag egentligen inte prata om, det går upp-o-ner hela tiden. Gårdagen är ett exempel på en lite konstig dag, ingenting blev ätet och hela jag skrek av lycka. Fram tills kvällen. Då kommer pappa med pizza. Så en halv pizza blev det igår.
Imorgon ska jag på extrakontroll på S:t Lars. Hoppas innerligt att jag gått ner i vikt, jag vill verkligen men antagligen har jag gått upp. Har inte riktigt orkat träna som jag velat. Får ta igen det där ikväll kanske, om jag hinner.
Idag har jag inte ätit något hittills. Men mamma tjatar så nu blir jag så illa tvungen, annars hotar dom om inläggning och hela kitet. Inget jag är direkt sugen på.
Nej kom på nu att jag ska leta upp min mp3 och ta en runda på slingan när jag kommer fram, ni får ha det så bra sålänge.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback