Permissonsdax

Känner att jag inte alls har varit aktiv men jag har inget behov av det heller. Får se hur det blir i framtiden men bloggar nog lite när jag känner för det istället för att uppdatera varje dag.

Är just nu hemma på permission. Har varit hemma dsedan i Fredags. Tyvärr ska jag tillbaka idag men det positiva är att jag blir utskriven på tisdag. Blandade känslor för det, känns just nu som att jag kommer falla tillbaka i gamla banor. Under den korta tid jag varit hemma har det redan blivit så. Men jag har inget val och på avdelningen vill jag verkligen inte vara kvar. Det suger där.

Om en stund ska jag och familjen kolla in systers julspel i kyrkan. Hm, kanske inte det roligaste men självklart ska vi dit. Senare ska jag och pappa in till Malmö och kolla musikhjälpen och sedan till avdelningen. Man äter ju middag där redan 16.30 så vi ska vara där innan dess.

Åh, jag vill bara gråta men jag kan och får inte gråta. Sjukt jobbigt men that's life och nu ska jag äta (eller kanske inte?)

Ha det jättebra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nathalie, vi älskar dig !!! vi ska göra allt för att du ska må bra. Kan kännas tjatigt, jag vet men vi vill ditt bästa, hjärtat! Hoppas vi får en fin jul och en härlig nyårshelg på La landia. Kramar från mamma

2010-12-19 @ 18:16:50
Postat av: Anonym

Hum.. Hur kunde ja få permisionsdax till peranoidsex.. Cossy behöver glasögon!

2010-12-20 @ 22:53:44
Postat av: Cilla

Sv: Tack så mycket fina du. <3 Fortsätt kämpa på.

2010-12-21 @ 21:54:50
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback