Nya tag

Ja det sägs ju att man ska ta nya tag när det inte gått så bra. Sagt och gjort, nu är jag back in business.
Kan förklara lite om hur mina regler varit sen jag kom hit på avdelningen:

-Inga toalettbesök själv. Måste ha med någon som tittar på
- Ej duscha själv
- Måste äta 100% av alla mål.
- Gå ut en timme/ OM jag ätit upp exakt allt
- Får ha besök vid planerad tid

typ så ser det ut här, allmänt dryyygt men som tur är har vi mobilia och Södervärn nära så man kan alltid ta sig någonstans.

Imorgon ska jag ha permissiiioooon och då ska jag träffa C. Riktigt riktigt mycket längtar jag! Längesen nu.

Bloggar senare för nu är de Middag (Jag vet, AStidigt)

Kommentarer
Postat av: hanna

hejar på dig nathalie! styrkekramar till dig<3

2010-12-03 @ 19:34:43
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du klarar detta. Finns alltid för dig!

/din vän som gillar något som är gröööönt.. Och har samma form som en snoppis :$

2010-12-05 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback