Lösenordskydd och lite bilder!

Puh, troddee jag förstört min blogg föralltid.
Varför jag haft lösenskydd på bloggen behöver vi inte snacka om, det hände lite saker här nu i dagarna nämligen. Men nu är jag back in business igen, Häärligt Nathalie!

Slänger upp lite bilder från mitt rum.

Ett mer omfattande inlägg kommer senare när jag har lite blogglust. Just nu är allt grått och trist. Fast en sak är inte trist och det är att min syster som varit och hälsat på här idag inte kan komma hem så hon får snällt sova över här i natt. wiihoo! Heh, snön äger

Ja, en hel del örhängen har blivit gjorda, dagarna är trots allt ganska dryga!

Och sju underbara rosor har jag också fått, finfint!

Och ett sånt här underbart kort+armband fick jag av klassen. Sötnosar!
(och nej bilden går inte att vända, envis en!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback