Lite bortförklaringar och bilder!

Okejdå, Back in bussiness som man så fint säger.

Har ju inte precis bloggat på de senaste veckan/dagarna. Anledning? Har helt enkelt ingen, mår ganska så bra för tillfället. Har nya vänner, ska tillbaka till skolan och ja, nej livet går ganska så bra nu! Även om jag inte äter allt som jag ska så fungerar det just nu. Skönt! Främst för min familj och mina vänner!!

Jaha, och då undrar ni kanske vad som fått mig på så bra humör? Jo jag börjar helt enkelt acceptera min kropp, även fast jag hela tiden vill gå ner de femton kilona igen så fungerar det faktiskt och jag är ju inte alltför stor! I alla fall inte hela tiden! 

De här två bilderna förklarar mina känslor just nu!

ja första bilden kan man väl beskriva såhär. En (ja, den skulle sitta) jättetajt hård kjol i stl xxs,
resultatet ser ni själva, stor i midjan!

Och andra då, detta är ett par tajta stuprörsjeans i storlek xxs/xs och ja, resultatet ser ni ju själva!

JAG ÄR INTE SÅ ÖVERDRIVET TJOCK INTE!

Ibland kan jag verkligen älska livet och när jag ser dessa bilderna är det helt underbart vad jag trivs med att vara jag!

Kommentarer
Postat av: hanna

vad glad jag blir för din skull :)<3

2010-12-30 @ 17:48:15
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: barbro

åh vad jag blir avundsjuk! jag vill också vara sådär smal!

2011-01-15 @ 20:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback