"jag har ingen jävla sjukdom"

Jag har ingen jävla sjukdom
Jag har ingen jävla sjukdom
Jag har ingen jävla sjukdom
Jag har ingen jävla sjukdom
Jag har ingen jävla sjukdom
Jag vill bara bli lite smalare...


Jag har pratat, pratat, pratat och pratat med min behandlare om detta och jag är fortfarande fast vid att jag har ingen idiotisk sjukdom utan jag vill bara bli lite smalare, det fetto som jag är!

Usch och fy, jag är på sämst humör. Idag har jag varit här i tre veckor och ska vara kvar några veckor till, det suger! Ovanpå det har jag megaånget. Tjock tjock tjock tjock. Fan!

Men puss på er som läser i alla fall, har ju tappat en massa läsare nu när jag haft lösenskydd. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback