En nyårstrip och en resumé

En liten snabbresumé av dagen tar vi nu innan jag ska städa hos Liv och Emil (kaninerna)!

Dagen har spenderats på Nova Lund med två mycket fina tjejer, Bea och Cicci! Lite senare kom även Jakob! Riktigt trevlig dag som mer än gärna görs om!

Lite nyttig info är väl att de senaste tre dagarnas shopping har gått på mellan 2000-3000 kr. Mjaa, en hel del kläder har blivit shoppade med andra ord. Bästa kap är nya väskan! Ursnygg och inte alltför billig (ingen rea...)

Bilder kanske kommer en annan dag om vi har tur! (;

Imorgonbitti åker jag till Danmark där nyår kommer firas in. En trevlig trip blir det med massa sol, bad och festligheter! Självklart kommer jag sakna mina kära vänner!

2011 ska bli mitt år! Hur det nu skall gå till!

Stora kramar (L) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback