Vaknade HELT själv :D

Hejhej sötnosar!
Hoppas att allt är bra med er, det förtjänar ni verkligen!
Jag själv vaknade av mig själv imorse, helt fantastiskt vad jag blev glad av det! Tar ju medicin på kvällarna som gör att jag sover tolv timmar vare sig jag vill eller inte. Dagen började alltså mer än bra!

Nu om en liten stund ska familjen iväg till IKEA, bäddsoffor, bord med mera ska inhandlas till stugan. Det kommer bli perfekt!

Ingen frukost har blivit äten idag, BRA. Har min "diet" att följa. Ner ska jag i alla fall, hur det än går till! Hoppas verkligen inte att vi ska äta lunch på IKEA, får ta med min soppa ifall att...
Jag har verkligen ingen aning om ifall vi ska till Sankt Lars i veckan. Egentligen ska vi nog men jag vill verkligen inte. Eller den dag jag vet att jag gått ner går det bra. Klarar verkligen inte av att ställa mig på deras vågen och ha gått upp. Det är samma som dom skulle säga åt mig "Ta livet av dig".

Slänger in en liten dagens outfitbild! Ser så fruktansvärt tjock ut på den bilden men i alla fall, ni får blunda !


Shorts HM Barn/Linne Marwin/Kavaj BikBok

Kommentarer
Postat av: sara

Den har jag köpt i Barcelona på peppe jeans :) <3

2010-08-12 @ 18:01:48
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback