Gårdagens outfit och annat grejs

Hur inleder man bäst ett blogginlägg? God eftermiddag, kanske?

Att skriva lite grann om dagen är ganska olämpligt då jag precis vaknade så det blir väldigt ointressant.
Skulle ha ridit nu i eftermiddag men orkar inte med på gund av en väldig ångest. Istället åker jag med familjen till Ystad. Där stannar jag med syster och bror när föräldrarna ska på middag hos ett par vänner.

Imorgon ska familjen iväg till Tosselilla, trevligt värre! En massa familjemys.

Skulle egentligen till S:t Lars i veckan men vägrar åka dit och det var lättare än jag trott. Det är tydligen frivilligt så jag kan i stort sett bestämma själv att jag inte vill. Frivilligt är det väl tills mamma inte klarar av det längre. Det blir det tvång men än så länge går det fint.
Känner att jag gått upp i vikt, inget roligt alls så innan jag ska väga mig måste jag gått ner! Blir verkligen lack annars!

/skjorta Gina tricot/ Shorts Cubus/ Bälte Vero Moda/

Kommentarer
Postat av: hanna

du är verkligen jätte smal!

2010-08-06 @ 18:24:33
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback