puss!

Längesen var det jag bloggade nu, rätt skönt att pausa ibland. När det blir för svårt liksom.

Idag vägde jag mig, har gått upp riktigt mycket, är fett orolig att ajg tne ska sluta gå upp i vikt. Antagligen blir det så, att jag bara fortsätter. Har sett skräckexemplar och jag är livrädd! Bokstavligt talat.

Idag börja skolan, det kändes riktigt konstigt. Över ett halvår sen jag satte min fot där inne sist. Vet inte om jag ska känna det positivt eller negativt.

Imorgon blir det ingen skola, ska till Äckel-St Lars o träffa behandlarna. Sist blev det bråk kring vågen, jag grät som en idiot och dom andra drog i mig. Att det ska vara så svårt. Jag är tjock nu, det räcker!

Detta inlägget är knappt värt att läsa, för det innehåller bara en massa negativt men sånt är livet! Uppdaterar ordentligt när jag orkar. 
 
Puss på alla underbara människor!

Kommentarer
Postat av: hanna

Du kommer inte bara fortsätta att gå upp i vikt för evigt jag lovar!

Styrkekramar<3

2010-08-24 @ 22:46:29
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback