Christian Ekelund

För det allra första vet jag inte om du kommer läsa detta, tror knappt det men vill berätta, för alla borde ha någon som dig! 
Ja det hela började egentligen med att du var tillsammans med min bästa vän. Du var bra för henne, hon blev stark med dig. Det tog slut och efter sex långa månader var det du och jag. Vägen dit var krokig och jag var så otroligt dum! Jag var egentligen inte värd dig efter allt jag gjort men vi blev det i alla fall och jag var världens lyckligaste. Varför? Jo för jag hade världens bästa pojkvän

Sista veckan på sommarlovet var det du och jag konstant, vi bodde ihop. Jag minns de dagarna än idag, så underbara de var! Hur vi skulle se på film men det spårade ur och allt det vi gjorde tillsammans.
Skolan började, vi började olika skolor. Det fungerade ganska så bra. Med tiden mådde jag allt sämre, åt inget alls och snart gick det ut över dig. Det var du som skulle slippa allt sånt men det blev som det blev och ja, jag ångrar så fruktansvärt mycket att jag inte gav dig mer kärlek! Du var värd Allt! Du fanns alltid där.

Tiden gick och jag älskade dig över allt verkligen! I februari tog det slut, jag förstår varför och tycker du gjorde rätt. Men en sak som du sa till mig sitter fast i mitt huvud än idag. "Om vi är rätt för varandra kommer vi hitta tillbaka en dag". Jag tror dig, till 100%! Kanske inte nu, kanske inte om ett år men sen, ja kanske, det får tiden visa.

Den Christian Ekelund jag blev kär i var den som alltid ville ha rätt. Även om det inte alltid blev rätt fixa du till det så du fick rätt, den Christian som var väldigt allergisk mot hästar och när vi var och red blev du otroligt allergisk men du sa du inte kände något. Tror inte på dig där, du såg ut att lida otroligt! Christian som var den underbara, perfekta pojkvännen!

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men det jag vill komma fram till: Du tog tag i mitt liv och rädda mig, när jag höll på att försvinna drog du upp mig igen. Jag ville aldrig lämna dig, och jag vill inte idag. Även om tanken finns där ibland så tänker jag på dig. Det var du som räddade mig! Jag älskar dig, igår, idag och för alltid. Även om det inte längre är VI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback