TJA!

Tja! (För att inleda inlägget lite annorlunda)
Då sitter man här än en gång. Imorse var faktiskt första dagen jag vaknat av mig själv vid tio. Annars brukar jag bli uppsläpad vid tolv och är vanligtvis inte färdigsoven. Men men, glad är jag (:

Om tre timmar bär det av till Båstad med en av mina bästa vänner, riktigt härligt skall det bli! Kan knappt vänta.

För tillfället håller jag på och återställa min iPhone (Jag fick en ny) och lyssnar på musik. Härligare kan det knappt bli!

Inget sankt Lars blir det nästa vecka (skulle jag gissa på). Jättehärligt ar det att bestämma själv. Kan äta vad man vill, när man vill och göra nästan vad man vill!

Oh, inatt hade jag en underbar dröm, önskar bara att den var sann. Jag gick ner tio kilo på två dagar och var jättesmal och fin. VIsserligen blev jag inlagd i slutet av drömmen men om man bortser från det var det helt underbart, jag var odödlig!

Bjuder på tre våriga bilder, sitter nämligen vid min gamla dator där endast gamla bilder finns

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback