Småshopping

Jaha hur ska man då inleda detta lilla inlägg? Alltid lika svårt.

Mamma väckte imorse vid halv tio, skönt att sova länge igen! Sedan åkte vi till Lund och träffade behandlarna. Kan inte riktigt sätta fingret på om de var nöjda eller inte nöjda. Vägrade i alla fall att se vikten men ångrar mig nu i efterhand, hade gärna vetat om det så jag inte blir chockad av de höga siffrorna nästa gång.  För övrigt gick kontrollen rätt bra, var riktigt nära att svimma när jag skulle resa mig och min temp. var 35.3 så bortsett från det så...

Efteråt gick jag och mamma nere på stan en runda och liiite shoppat blev det. Egentligen behöver jag verkligen INTE kläder men ett par jeans (det 23:e paret i samlingen för att vara exakt) skadar ju aldrig

Nyss hemkommen och nu ska jag mest ta det lugnt. Är hur trött som helst och har bara lust att sova. Men icke sa nicke det får jag inte så ska försöka sysselsätta mig med en massa annat. 

Måste förresten packa till ikväll också. Ska sova i stugan med pappa, han ska färga mitt hår för andra gången ^^ Imorgon blir det skola igen såklart. Påminner mig själv att skaffa ett hänglås till skåpet, lite väl jobbigt att bära med sig datorn hem.  



/T-shirt DKNY/

/Jeans Cheap monday/

Kommentarer
Postat av: hanna

hejar på dig! styrkekramar <3

2010-08-25 @ 16:27:32
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: Felicia

åh så låg temperatur! :( ät mer och försök få upp den ;P

senast jag var på bup hade jag feber ;D

<3

2010-08-25 @ 17:26:10
URL: http://ananasjuicen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback