Massvis av kramar!

För en gångs skull gick jag upp riktigt tidigt imorse, klockan halv sju. I och för sig somnade jag om igen och sov till tio men det är en annan femma.

Sedan dess har jag städat, städat och förberett litegrann inför ikväll. Ska faktiskt åka upp till Bromölla och sälja två kaniner. Riktigt skönt att bli av med dom.

Nu ska jag bara göra mig i ordning och plocka undan lite till så är jag klar för idag.

Imorgon ska jag till Sankt Lars. Undra vad dom kommer säga om armarna, illa! Men vet om i alla fall att jag gått upp i vikt, tyvärr så på den fronten är det lugnt. Kommer ändå vägra vägningen. Hatar det verkligen!

Hoppas ni alla har det bra !

KRAM! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback