massa dumheter!

Godkväll sötnosar!
Och så har ännu en dag passerat. Tydligen har de flesta börjat skolan idag, men inte jag och glad är jag för det. Börjar först på tisdag. Ska bara gå 25-50% i början och sedan succesivt gå mer och mer.

De två kaninerna är sålda och endast ett fåtal finns kvar. Men hade inte tänkt sälja allihop faktiskt. Ett par tre stycken är aldrig fel.

Just nu sitter jag och lyssnar på Shakira och tänker. Det är väldigt mycket tankar när jag sätter mig framför denna datorn. Här har jag suttit när jag mått som sämst, när jag inte kunnat stå upp, när jag var skinn och ben, när jag skadat mig och vid många fler tillfällen! Som tur är har det allra underbaraste också ägt rum här (ja inget snuskigt höhö)

Imorgon ska jag som sagt till Sankt Lars. Kanske är bara en av mina behandlare där. Hoppas nästan på det för då pratar dom inte dumheter. Vägrar fortfarande att väga mig, tänker inte må dåligt i veckor bara för en dum våg. Nej, låt mig va säger jag bara!


Bilden är två år gammal och river upp så fruktansvärt mycket känslor, börjar till och med gråta när jag kollar på den. Den dagen skickade min dåvarande pojkvän ett så fruktansvärt gulligt sms jag aldrig kommer glömma!

Kommentarer
Postat av: Fia

Styrkekram till dig!

2010-08-19 @ 14:44:14
URL: http://vagentillfriheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback