Hel igen

Godmorgon solstrålar, hoppas ni har sovit gott!
Efter många om och men somnade jag rätt så gott på soffan. Gårdagen blev verkligen som den skulle, fredag den trettonde!

Vi kom till vårdcentralens akut och det hade gått för lång tid för att sy så jag blev ihoptejpad på två ställen. Det var på tal om Lund igen och om jag verkligen skule få följa med hem. Shit vad rädd jag blev! Pappa sa att det var okej men nu vet jag. Ett snesteg och dem skickar dit mig. Det värsta är att detta avskräckte inte mig utan jag är tvungen att fortsätta, det är någon som säger det till mig! 

Idag skulle jag egentligen iväg och träffat en massa folk och ha trevligt men med armen känns det inte så passande, den är rejält svullen. Istället ska familjen ner till stugan och sova där inatt. Ett par goda vänner bor på campingen där i närheten så vi får nog påhälsning.

Har ingen aning om vad som annars händer idag, lyssna på musik och tänka. Så får det bli!

KRAMAR i massor!

Bjuder på en RIKTIGT gammal bild :) Vad jag saknar den tiden!

Kommentarer
Postat av: hanna

kämpa för ett fritt liv! det är du värd! kramar <3

2010-08-14 @ 19:43:30
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback