Hästmedicin

Godmorgon underbara människor.

Jag kände att efter det där sista inlägget igår var det inte läge att skriva något mer. Jag har sovit på saken, läst era underbara kommentarer och kommit fram till att jag fortsätter som jag gör för tillfället. Bra? Nja tveksamt men det duger för mig.

Kollade precis igenom mina bilder, och hittade en gammal på mig (osminkad, ofixad) och min underbara häst. Hästar är bästa medicinen! Eller hur, håller ni inte med?

Idag ska jag inte göra så mycket, ska först och främst iväg till Ystad med familjen. Hade tänkt shoppa lite smått. AjaBaja, jag som ska hålla i pengarna. Aja, inget att göra åt det. Shopping är ångestdämpande :)
Ikväll ska jag nog till Lövestad och träffa N. Inget planerat men får jag för föräldrarna ska jag dit i alla fall.

I veckan har jag en extratid på S:t Lars, hmm jag undrar hur det kommer gå. Har jag gått ner lägger dom in mig och blir jag inlagd sondar dom mig. Alltså hoppas jag innerligt att jag får vara kvar hemma!

Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för din fina kommentar, jag hoppas verkligen att det går bra för dig på St Lars, håller alla tummarna för dig! <3

För mig är nog Musiken den bästa medicinen, men hästarna är inte dåliga heller :)

Kämpa på gumman, livet blir mycket bättre utan äs, det vet både du och jag. Massa styrkekramar till dig <3

2010-08-02 @ 11:35:45
URL: http://majzan.blogaholic.se
Postat av: Adina

Det kommer gå bra! Håller tummarna för dig!

2010-08-02 @ 13:56:31
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback