god kväll

Godkväll era finisar!
Jag måste bara dra upp först och främst hur roligt jag haft de senaste dagarna. Underbara dagar med underbart folk, mer behöver jag inte säga!

Påbörjade ett inlägg imorse och när jag så gott som skrivit färdigt stänger datorn helt oväntat av sig. Grr vad irriterad jag blev. Men inte lönt att tänka på det,

dagen har också blivit hyffsad, först och främst har jag och pappa varit i Ystad och jobbat på stugan, så nu är jag helt vit om mina händer av all färg. Det börjar dra ihop sig mot slutet av den invändiga renoveringen. Bilder lovas självklart, det är en enorm förrändring.

Hade tänkt påbörja min nya "diet" idag men tack vare pappas uppmärksamhet gick det inte. Så imorgon skall jag alltså påbörja den, måste verkligen gå ner i vikt nu innan skolan och allt. Jag vet mycket väl att såfort skolan börjar kommer jag rasa i vikt, så har det gått de andra åren i alla fall.

Vet inte varför jag skriver detta, men i alla fall.
Dagens Matintag: 1/3 kebabtallrik och det är allt för idag. Vad kan det ha varit? Typ 500 kcal eller något i den stilen, alldeles för mycketi alla fall! Kanske en halv "varma koppen" ikväll, 40 kcal då alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback