damn

Fan också!

Egentligen har jag inget vettigt att skriva men ska antagligen ner till vårdcentralen om en liten stund. Bli sydd och sånt skit. Så kinkiga föräldrar kan vara ibland, det var ju inte meningen att det skulle bli så djupt. Och de tror mig inte..

Men men för att gå till något lite positivare, dagens matintag; ingen frukost, lunch soppa 50 kcal, gurka 10 kcal, 1 glas fun light 2 kcal, totalt 62. Dagens träning; kondition ca 50 kcal så nästan jämt är det. 
Får se vad det blir ikväll har absolut ingen aning. En väldigt god vän kommer hit så vi ska mysa och ha trevligt. Tyvärr åker han hem redan ikväll. 

Förlåt, det känns som att jag sviker en hel hög med människor när jag snackar såhär, men dagen kommer snart där jag börjar om. Börjar gå mot den andra sidan, den som ni har valt! Jag längtar litegrann faktiskt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback