Dagens outfit o sånt...

Godkväll
Hoppas som vanligt att alla har det superbra!

Inte för att tråka ut er om min dag men har faktiskt varit i skolan nästan hela dagen. Vaknade imorse av att en underbart söt katt sprang på min mage, jag gick upp och lite senare bort till skolan. Hela förmiddagen var det mest chill. Höll på och svimma när vi var på ICA men det löste sig fint och hela eftermiddagen skrev vi ett brev på engelska samt blev fotograferade. För en gångs skull tror jag att jag blev hyffsat bra. Det kändes så i alla fall.

Nu sitter jag här hemma med mat i magen och är ganska så nöjd. För tillfället är jag byxlös men det ska vi snart ändra på. Är man ett naturbarn så är man ^^

Imorgon blir det skola igen för hela slanten. Skulle faktiskt behöva fixa APU-plats. Någon som har idéer? Har nämligen brist på sådana för tillfället.

Som vanligt är jag galet shoppingsugen. Någon fin tunika hade inte suttit fel med ett par tjocka strumpbyxor. Oh, jag vill ha jag vill ha.

Nej vi hörs lite senare eller imorgon! KRAM!

Slänger upp en dagens outfit också (tur man inte ser onstig ut i ansiktet av den där spegeln^^) 
/Jeans Cheap monday/Linne Lindex/

Kommentarer
Postat av: hanna

du kommer klara det här <3

2010-08-26 @ 19:15:47
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback