Blondin

Så var då första dagen i skolan avklarad, som jag skrev innan vet jag inte om det kändes bra eller dåligt.

En glad nyhet är i alla fall att igår färgade pappa mitt hår, och ja ni läste rätt! PAPPA, han är bäst min pappa! Så är det bara
En andra glad nyhet är att jag i princip har flyttat ner till stugan på vardagarna. Bara en km till skolan, rakt genom skogen och där är SÅ mysigt! Bilder lovas när där är helt färdigrenoverat.

Som ni förstod innan så ser jag inte direkt fram emot till imorgon men det skall också göras!

Nu är jag extremt trött så det får bli att sova och jag bloggar imorgon då jag vaknar.

Bjuder på en extremt dålig bild. Har gråtit så sminket ser hemskt ut och det blåser ute så håret är helt förstört. Förrutom det så mjo, är den okej.

/Linne Lindex/

Kommentarer
Postat av: hanna

Det skulle aldrig min pappa klara av, haha ^^

lycka till imorgon<3

2010-08-24 @ 22:49:20
URL: http://prutthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback