Ångest och sådant.

Fullspäckad helg skulle jag vilja kalla det. Malmöfestival i fredagskväll och kräftskiva igår/inatt. Men jag tror inte någon har haft en lika bra helg som jag. Och ingen är nog i närheten så trött som jag.

Nu sitter jag här med världens ångest, inte alls roligt. Ska ut och träna nu, ska bli så jäkla utmattad att jag inte kan stå upp sen... Fan vad härligt.

Imorgon ska jag fixa APU-plats, shoppa och träna. Träning får det bli varje dag nu, ska till Lund på tisdag och jag bara måste ha gått ner i vikt nu. Pallar inte med skolan och allt, ligger fan och gråter varenda kväll över det. Men sånt är livet, snart börjar skolidrotten och jag får inte vara med. Nog för att jag blivit särbehandlad innan men nu... Bara för jag svimmar överallt... 

Dagen ska nog bli rätt chill ändå. Förrutom träning ska jag vara ute hos kaninerna och fixa lite. Har ju precis blivit jourhem så måste fixa o måla litegrann så det är klart.

Ska bomba bloggen med bilder sen ^^ PUSS

Kommentarer
Postat av: hanna

kämpa för ett friskt liv, det är så mycket bättre!<3

2010-08-29 @ 22:53:39
URL: http://prutthanna.blogspot.com
Postat av: Pixan ♥

de e ju inte konstigt att du inte får vara med om du svimmar överallt! Blir förvånad att du klarar av att träna på egen hand då, eller vad tränar du?

Å vem 17 orkar skolan OCH att må bra när kroppen inte får energi..??



Vill inte låta som ngnm präkttant eller moralkärring, men slkösa inte bort hela ungdomen på en ÄS!!!

Ta hand om dig (F)

2010-09-05 @ 20:39:18
URL: http://pixans.blogg.se/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback